یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت حضور برهانی در آکادمی استقلال منتفی شد؟| ضیایی به زودی حکم می‌گیرد پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تضعیف نقش مدیرکل ورزش استان در برگزاری انتخابات هیات فوتبال | هاشمی‌جواهری: با اساسنامه جدید شاهد یک انتخابات مهندسی خواهیم بود

  • کد خبر: ۱۶۲۰۹۲
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
  • ۱
تضعیف نقش مدیرکل ورزش استان در برگزاری انتخابات هیات فوتبال | هاشمی‌جواهری: با اساسنامه جدید شاهد یک انتخابات مهندسی خواهیم بود
مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی ضمن گلایه از اساسانامه جدید انتخابات هیات‌های فوتبال استانی گفت: در اساسنامه جدید نقش مدیرکل ورزش و جوانان استان به شدت تضعیف شده و بر اساس آن، پس از پایان حکم ریاست رییس هیات فوتبال، دبیر هیات به عنوان سرپرست تا زمان برگزاری انتخابات، سکان‌دار هیات فوتبال استان خواهد بود.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، علی اکبر هاشمی جواهری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص زمان تعیین سرپرست به جای احسان اصولی، پس از پایان حکم ریاستش در هیات فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: ما مجبوریم بر اساس اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال اقدام کنیم. در چارچوب‌های قانونی سعی داریم با هماهنگی فدراسیون و مهدی تاج کاری که برای صلاح فوتبال خراسان رضوی باشد را انجام خواهیم داد.

وی افزود: در اساسنامه جدید که نقد‌های زیادی بر آن وارد است، بر اساس آن، پس از پایان حکم ریاست احسان اصولی، دبیر هیات فوتبال استان تا زمان برگزاری انتخابات به عنوان سرپرست هیات فوتبال استان تعیین خواهد شد که طبیعتا باعث مهندسی انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی خواهد شد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: متاسفانه در این اساسنامه جدید نقش مدیرکل ورزش‌وجوانان استان به شدت تضعیف و کم اثر شده است. از یک طرف نام مدیرکل ورزش‌وجوانان استان را متولی ورزش استان و نماینده نظام و حاکمیت در ورزش هر استان می‌دانند از سوی دیگر نقش به شدت کمرنگی برایش قائل شده‌اند، لذا امیدوارم اساسنامه انتخابات هیات‌های فوتبال تغییر پیدا کند، چرا که ممکن است در آینده یک سری چالش‌هایی ایجاد کند.

هاشمی جواهری ادامه داد: از ابتدا سعی کرده‌ام در چارچوب قانون حرکت کنم و هر چقدر که قانون به ما اجازه دهد، آن چیزی که به نفع ورزش استان باشد را تصمیم خواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: انتخاب سرپرست جدید برای هیات فوتبال خراسان رضوی بستگی به صحبت و مذاکره بنده با مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال دارد، اگر مهدی تاج موافقت کند آمادگی آن را داریم که یک سرپرست برای هیات فوتبال استان معرفی کنیم تا از مهندسی انتخابات هیات فوتبال جلوگیری کنیم، اما با توجه به مفاد اساسنامه جدید انتخابات هیات‌های فوتبال استانی امکان عدم تعیین سرپرست برای هیات فوتبال خراسان رضوی پس از پایان زمان قانونی ریاست احسان اصولی وجود دارد که در پی آن دبیر هیات فوتبال استان به عنوان سرپرست انتخاب خواهد شد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی بیان کرد: پیشنهاد اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان این است که یک سرپرست برای هیات فوتبال خراسان رضوی تعیین شود تا یک مجمع بی طرف، آزادانه رییس جدید هیات فوتبال خراسان رضوی را انتخاب کند. مهدی تاج نیز پیش از این اعلام کرده بود که تا پایان حکم ریاست احسان اصولی صبر کنیم، سپس برای تعیین سرپرست جدید مذاکره خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدجواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
0
0
واقعا انتخابات فدارسیونها خنده دار هست هییت هاکه خنده دار تر، فدراسیون زمیناستیک حق خانم اینچه درگاهی خورده شد-تاج چطور رییس دوباره شد-میراسماعیلی چطور رییس جودو شد- یا دبیر با این عملکردش در مقابل رسول خادم پشیزی نیست ولی دبیر انتخاب می شود بازم گفته شود تا به مضحکه انتخابهای ورزشی پی برده شود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->